Administratör till Helsingborg

Heda Security AB är en framgångsrik säkerhetskoncern i stark tillväxt som efter starten för drygt 25 år sedan, etablerat sig som den ledande aktören inom områdessäkerhet i Sverige. Bolaget arbetar med kunder inom de flesta branscher, vilket gör att man kan erbjuda både spännande och varierade uppdrag. Heda gör alla typer av projekt inom områdessäkerhet, allt från larmade och kamerabevakade högsäkerhetslösningar till staket runt barnstugor. Koncernen har ca 200 anställda och omsätter 650 MSEK.

Administratör till Helsingborg

Heda Security Syd AB förstärker sin produktionsorganisation och vi söker nu efter en administratör till vårt kontor i Helsingborg. Trivs du i en omväxlande roll och är en fena på administration och service, då ska du söka den här tjänsten. Det är en ny roll och du kommer att vara vår första kontaktperson in på företaget där du ges möjlighet att hjälpa kunder och ge förstklassig service. Flera arbetar ute på fältet men vi är några stycken som du kommer att sitta tillsammans med på kontoret.
Kunderna finns inom bygg och anläggningsindustrin, offentliga myndigheter samt privata företag.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att ingå i ett engagerat team där du tillsammans med kollegor arbetar för att skapa nöjda kunder. Dina arbetsuppgifter kommer främst att vara:

  • administrativt stöd för kontoret
  • besvara telefonsamtal och e-post
  • administrering och hantering av kundorder
  • boka frakter
  • post och leverantörsfakturor
  • personaladministration

Varför jobba hos oss?

Heda Security AB erbjuder en spännande och utvecklande tjänst i ett expansivt och framgångsrikt företag. Har du rätt inställning och kvalifikationer, så erbjuder vi dig ett roligt och spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter och mycket goda arbetsvillkor. Ditt arbete kommer att vara självständigt med stor frihet under ansvar.

Vem är du?

Vi ser gärna att du har erfarenhet från en roll där du arbetat med administration tidigare, kanske inom kundsupport och/eller orderadministration. Du trivs med att agera på eget initiativ och har en förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete. Du behöver vara noggrann och trivas med att arbeta självständigt.

Då arbetet innefattar mycket kommunikation på såväl engelska som svenska bör du känna dig bekväm med båda språken.

Det är också viktigt att du är lyhörd för kundernas och medarbetarnas önskemål eftersom det är servicenivån och engagemanget till våra kunder och medarbetare som gör Heda framgångsrik. Dessutom är du kvalitetsmedveten, professionell och noga med att alltid göra ett bra arbete. 

Ansökan och kontaktuppgifter

Tillträde kan ske omgående eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval och ser därför din ansökan så snart som möjligt. Du skickar din ansökan till info@sydstangsel.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anders Nordstedt på följande telefonnummer: 070 – 929 74 70.