Serviceavtal

Tillsammans kartlägger vi först era säkerhetsbehov med en riskprofil

Inget företag är det andra likt – det gäller även när det kommer till säkerhetsbehov. Därför tar vi oss alltid tid att se över alla potentiella risker samt regler och krav för din verksamhet när vi sätter upp nya säkerhetslösningar eller tar över befintliga lösningar.

Vi samlar all denna kunskap i en riskprofil som kartlägger ditt företags säkerhetsbehov. Med den i handen hittar och anpassar vi precis den service och det akutavtal som passar dig och ditt företag bäst.

service, beredskap
ingångsportal

Serviceavtal 4 timmar

För företag och organisationer som behöver snabb hjälp inom normal arbetstid om fel eller avbrott uppstår i perimeterskyddet.

Serviceavtal 4 timmar innehåller:

  • Telefonsupport under våra normala öppettider
  • Reparation inom 4 timmar under våra öppettider
  • Fast timpris inom våra öppettider

 

Typiska kunder:

  • Kommuner
  • Livsmedel
  • Hamnar
  • Distributörer
heda security tjänster och montage

Serviceavtal 8 timmar

För företag och organisationer som behöver hjälp senast nästkommande dag om fel eller intrång uppstår i säkerhetslösningen.

Serviceavtal 8 timmar innehåller:

  • Telefonsupport under våra normala öppettider
  • Reparation inom 8 timmar under våra öppettider
  • Fast timpris inom våra öppettider

 

Typiska kunder:

  • Kommuner
  • Livsmedel
  • Hamnar
  • Distributörer
jobb heda security

Serviceavtal Bas

Serviceavtal Bas är ett serviceavtal som omfattar både underhåll och reparationer av eventuella skador. Intervall för serviceinspektioner avtalas individuellt.

Serviceavtal bas innehåller:

  • Reparationer inom normala arbetstider på vardagar enligt överenskommelse
  • Garanterar att det Svenska  Maskindirektivet  (EU-direktiv 2006/42/EG) följs
  • Service och arbetsrapport vid varje serviceinspektion

Begär offert