Serviceavtal 8 timmar

Serviceavtal 8 timmar

Med fokus på att minska stilleståndstiden för enskilda anläggningar har vi i nära dialog med våra kunder skapat Tillkall 8. Detta serviceavtal är för dig som under normala arbetstider har behov av snabb assistans vid driftstopp.

Många av våra kunder omfattas av olika certifieringar, inklusive:

  • PASS 28000
  • PASS 55
  • ISPS Terrorsäkring
  • ISO 31000
  • ISO 5500
  • TAPA / FSR
  • AEO
  • TESCO
  • F&P
  • säkerhetsnivåer
  • Interna och externa evakueringsplaner

Med Serviceavtal 8 timmar erbjuder vi en beredskapstjänst som säkerställer att du uppfyller de krav som dina kunder ställer på dig

heda security tjänster och montage

Våra andra serviceavtal

ingångsportal

Serviceavtal 4 timmar

För företag och organisationer som behöver snabb hjälp inom normal arbetstid om fel eller avbrott uppstår i perimeterskyddet.

Serviceavtal 4 timmar innehåller:

  • Telefonsupport under våra normala öppettider
  • Reparation inom 4 timmar under våra öppettider
  • Fast timpris inom våra öppettider

 

Typiska kunder:

  • Kommuner
  • Livsmedel
  • Hamnar
  • Distributörer
jobb heda security

Serviceavtal Bas

Serviceavtal Bas är ett serviceavtal som omfattar både underhåll och reparationer av eventuella skador. Intervall för serviceinspektioner avtalas individuellt.

Serviceavtal bas innehåller:

  • Reparationer inom normala arbetstider på vardagar enligt överenskommelse
  • Garanterar att det Svenska  Maskindirektivet  (EU-direktiv 2006/42/EG) följs
  • Service och arbetsrapport vid varje serviceinspektion

Begär offert

offertförfrågan

Fler kontaktuppgifter

Du är alltid välkommen att kontakta oss på mail eller genom att ringa oss.

Vår serviceavdelning är bemannad 08.00 – 16.00.

Felanmälan